May 8, 2009

Элэг хөшив

by эвлүүлж чадвал хожно

Хүү цэцэрлэгээсээ хацар ам нь урагдчихсан, зурагдчихсан ирэв. Аав:
-Миний хүү яагаа вэ?
-Манай багш бид нарыг гацуур тойруулан тойрон бүжиг бүжиглүүлээд…
-Тэгээд?
-Тэгээд мод нь томдож, хүүхдүүд нь цөөдөөд…


Хоёр танил эмэгтэй.
-Манай нөхөр надад булган шуба авч өгнө гэсэн.
-Үнэхээр лайтай.
-Бас гоё машин авч өгнө гэсэн.
-Үнэхээр лайтай.
-Чамаар сонин юу байна?
-Би харилцааны соёлын курст явж байгаа…
-Тэгээд?
-Тэгээд, битгий худлаа шаагаад бай, гэдэг үгний оронд “Үнэхээр лайтай” гэж хэлж сурч байгаа.
* * *
Нэг эр өмдөө угаан үглэнэ:
-Энэ цаг үед ч хэнд ч юунд итгэж болохоо больжээ… Тэр ч бүү хэл өөртөө ч итгэж болохоо больжээ… уг нь унгана л гэж бодсон юмсан…
* * *
Айлд хоносон эм өглөө босоод угаалгын өрөөнөөс гарч ирэн гэрийн залууд хэлж байна:
-Чиний угаалгын өрөөнд Н үсэгтэй нэг алчуур Б үсэгтэй нэг алчуур байхаар нь Бүсгүй хүнийх гэж байгаа гэж бодоод Б үсэгтэйгээр нь арччихлаа. Н гэдэг нь юу гэж байгаа юм?
-Н гэдэг нь нүүрний гэсэн үг ээ…
* * *
Хоёр анчин нэг галуу алаад хувааж авч чадсангүй. Нэг нь санал гаргав:
-Хоёулаа нэг нэгнийгээ үсэртэл нь шанаадъя, тэгээд хэн хурдан боссон нь галуугаа авъя.
-За тэгье. Нэг нь эхлээд шанаа өгөв. Нөгөөх нь 15 минут хэвтэж байгаад босож ирэв. Тэгээд:
-Одоо миний ээлж! Нөгөө нь:
-Чи галуугаа ав аа…
* * *
Автобусны хаалгаар хүүхэд тэвэрсэн эмэгтэй орж ирэхэд автоыуёны жолооч:
- Ямар хөөрхөн хүүхэлдэй вэ гэхэд эмэгтэй уурсан хажуугаар нь өнгөрч сандал дээр суухаар очтол нэгэн залуу:
-Ямар зэвүүн жолооч вэ, та очиж хэрэлдчихээд ир. Би таны сармагчинг барьж байя.
-

4 өгүүлсэн:

Оргил said...

хэ хэ

Миний цаг said...

Ёо ёо сайхан инээв. Санасан шүү чамайгаа... Маргааш таарады за

Хүслийнжигүүр said...

:P /:) :)) байлаа хэхэ

xvv said...

Үнэхээр лайтай :))

Post a Comment